onsdag 17 december 2008

trött än en gång

är faktiskt mycket trött nuförtiden,
men inte så konstigt med förkylningar i farten heller..

Vi var till geta ikväll och sjöng,
åt oss mätta på ett härligt julbord,
alla förutom Linda då förstås ;p ;)
Och jag träffade Linus som var på jobb,
det var såå ljuvligt att se honom igen :D
var verkligen hur länge sedan som helst.. inte roligt.
Hoppas han har tid lite för mig under jullovet :)

Efter turen ut till Geta så åkte vi tillbaka in till stan och uppträdde två gånger till, vi är alla sjuka och dåliga i halsarna men tyckte det lät helt ok om oss ändå,
Linda som står brevid mig nu då sjöng i alla fall superfint (det var bara hon och mig själv jag hörde oftast, för att vi stod lite mystiskt...;p)
Men nej, vi alla sjöng bra och jag är stolt för att vi klarat oss så bra mot alla odds :)
Duktiga tjejer, grymma!

Det blir nog en tidig kväll ikväll.
Rätt nöjd med dagen,
tränat bra, ätit bra, haft roligt och gjort nytta,
vad är bättre än det?

Imorgon ska jag äntligen få konditionsträna ordentligt igen, yeah!
men funderar på ett pass styrka efter det också..
Köra lite mage, biceps och triceps.. om det finns tid och ork kanske även axlar..
Då blir det ett lite dåligt pass men äh, vad kan man göra?
Fredag är det festartider så då ska det inte tränas några muskler,
vilket betyder även samma för lördagen.
På söndag tror jag att jag vill ut och springa ändå,
och gymmet är inte öppet.
Men jah, ska köra på så mycket jag bara orkar före julen ;)
Blir säkert en hel del promenader och liknande också då..
alltså ja för att vi alla vet ju hurdana svullartider juletiderna är,
och jag trivs bättre i mig själv och med det faktumet om jag i alla fall lite hittar något vis att röra mig på,
och förstås, jag är inte människa om jag inte tränar,
och jag vill träna, och det är det bästa som finns..
Näst efter min sambo.. och mina kissor.. och min familj.. och mina vänner..
haha. ;)

Jag kom på en liten grej idag,
jag tänker aldrig låta mina föräldrar åka flyg utan mig någonsin.
De måste ta mig med sig,
nej inte för att jag vill komma med till diverse solländer (eller jaa klart jag vill, men)
mera för att om planet skulle krascha,
så skulle jag krascha med dem.
För det är så jag lever.
<3

Love y'all.

1 kommentar:

Linda S sa...

jäklar här blir man omnämnd:) yes räkna med fest på fre:) såå kul med gänget...jag hörde oxå typ dig o mig,majken nån gång...haha...ses om några timmar:)