söndag 7 december 2008

myror i byxorna

det här är ju otroligt,
från att ha hållit på att dö av trötthet så har jag nu gjort en helvändning,
kan inte sitta stilla och håller på att börja klättra på väggarna.
Vet inte vad jag ska ta mig till,
vi började se på Arn (den andra) och S håller fortfarande på,
men jag tillbringade första timmen med att rita på hans arm och äta honungsmelon mellan varven, nu har jag suttit här och skakat på hela kroppen, det är ju sjukt.
Måste gå ut på en promenad sen..


mmm, gottis :o)

Är helt otroligt shoppingsugen, haha, varför?
Jag har ingen aning..
Vill verkligen spendera lite pengar, synd bara att jag inte har några.
Det är för otroligt jobbigt ibland.

Och så är jag sugen på att festa.
Alltså jag har haft väldigt konstiga känslor idag,
och fortfarande är det lite skummt..
Förvirrad.

Fan jag måste läsa på luciasångerna,
det kommer gå pissigt dåligt i morgon,
känner mig redan dålig. huäh.
Vad har jag för fel?
Skulle vilja lyssna på sångerna men det går inte riktigt eftersom jag inte kan ha hörlurar till min underbara funktionerande dator.

habahabahaba
jag blir snart galen..
skulle ju tusan behöva springa en mil, minst.

1 kommentar:

Linda S sa...

tänkte bara säga att du inte är ensam o känna så om sångerna...men men bara o nöta nöta in dom..kram