lördag 27 december 2008

läran om att aldrig längta

jag har funderat otaliga gånger på att gå över till Hinduism,
de har koll.

Jag som hade tankarna på att sitta uppe ikväll fick vrida om funderingarna,
är så jäkla slut att jag håller på att somna på stället.
Orkade inte ens gå ut och gå när jag travade innanför dörren, utan damp ner i soffan som en komet. Jag är sömnig.
Jag gissar att de kommande timmarna blir bestående av vänner och vila, sova ordentligt och försöka på att leva lite i morgon istället. Nya tag.

Jag skulle egentligen vilja träna, men jag anser nog själv mig vara allt för trött för att hitta på dylika ting. Imorgon blir det istället länk och sedan GYMMA med SAMPE, can you believe it? för det kan fanimej inte jag. Men han lovade det, så hoppas det håller.. ;)

Ja, har egentligen inte så mycket att komma med för tillfället,
mitt huvud är rätt tomt, sådär för omväxlings skull.

Dagens låt:

Trapt - Who's going home with you tonight,
en låt jag inte gillade när jag började höra på den,
men som jag efterhand börjat tycka mer och mer om :)

Guten nacht

Inga kommentarer: