tisdag 9 december 2008

inte såå sent en tisdagskväll

sitter jag här åter och ska hoppa i kojs,
blev rätt tidigt kvällsmål och allting idag, skönt.
Men fasiken så sugen på köttbullar jag blev!??
Måste fått i mig allt för lite protein/energi idag helt enkelt,
men i morgon tänker jag tror jag gå och inhandla köttfärssås, ägg och potatis så att jag kan laga köttbullar med potatismos. Mmm mmm mmm, blir nästan hungrig igen.
Men ja, jag är ju sugen på köttbullar.

kvällens luciaövning gick rätt ok, det är ganska utmattande men ack så roligt,
och snart är dagen med stort D inne, lördag. Känns lite overkligt.

Före träningen blev det en grynostkvarg-grej och en banan, lite för mycket kanske eftersom jag fick håll. Men bra eftersom det praktiskt taget var fettfrit och jag fick i mig både protein och långsamma kolhydrater.
Gosh jag måste köpa annan frukt i morgon så att jag inte tröttnar på alla dessa bananer. Hur ska jagkomma ihåg allt? Måste skriva lista.
Träningen gick förövrigt riktigt bra, körde 20 min axlar före också så blev ordentligt axel/ben och konditionspass. Me likie. :)

Imorgon är det da gym som gäller och förmodligen bröst/rygg då, brukar vanligtvis inte ha så ont i axlarna så det ska gå bra, och annars så är det mestadels biceps/mest triceps som tar stryk när man tränar bröst, utom bröst förstås.

Japp men nu är det skrifternas lyriska värld som skriker efter mig och sen lite god natts sömn och förhoppningsvis en lite tidigare dag i morgon.

schweet dreamsch

Inga kommentarer: