torsdag 18 december 2008

fy på mig

hade ju i planerna att gå riktigt tidigt o sova ikväll så jag ska vara riktigt pigg i morgon..
Men får hoppas på den extra tiden i morgon bitti verkligen kommer till nytta nu då..

Har suttit och jäklats med en skiva jullåtar jag tänkt bränna,är nu inne på tredje försöket så hoppas fanimej att det lyckas denna gång.
(det var några låtar som jävlades, och bränner mp3skiva..) Förstår inte varför just när man inte skulle orka..

Träningen gick bra, körde lite mage när jag kom hem så totalt 90 minuter idag då,
rätt ok. Bra resultat..
Hoppas bara på att jag hinner ut på en liten springtur i morgon före allt på kvällen.

Men nu kära vänner tänker jag faktiskt hoppa i kojs,
sjuka mängder trött i ögonen, och huvudet.. Kroppen med för den delen..

Sakla, det var en låt jag hörde på idag som är så himla bra jag tänkte lägga upp som dagens, men får väl bli en annan istället då..
Akon - Beautiful. Han har ju sällan en dålig låt..
Men nu kom jag på att jag glömt bränna partycd till i morgon, hade så mycket bra ideer.. Men får försöka hinna på morgonen bara :P
haha yes, night night.
Enjoy

Inga kommentarer: