måndag 8 december 2008

julfiilis

fick jag nog ordentligt av konserten, han var riktigt bra!
Myskonsert :) Och det var roligt att vara med Mamma och Åsa.

Men det blev sen middag och då även sent kvällsmål,
men eftersom lunchen bestod av en banan&ett glas mjölk så skrek min kropp efter energi och ordentlig mat, så nu har jag ätit mig mätt och jag mår bra :)
Det är ju så otroligt viktigt att äta ordentligt.

Mamma blev orolig idag när jag berättade om hypoglykemi, men jag satte ju egentligen bara namn på det. Det är absolut inte så att jag gjorde det med flit.
Nu vet jag ju bara att min kropp behöver mera energi..

Snart är det sängen som gäller, är duktigt trött och sliten efter dagens bravader,
så ska lägga mig och njuta av sömnen!
Har x antal låtar jag kunde lägga som dagens också men orkar tyvärr inte nu, får ta flera imorgon istället. Tog ner en hel del nytt och bra idag igen så :)
Måste börja fixa lite julskivor också, det är ju en rejäl humörboost!

Nuu lite måndagkvällschill, Emelie är tröttis.
Natti natti från mig och min söta Sessa (som just kröp upp i min famn) :)

Inga kommentarer: