torsdag 11 december 2008

tidig kväll var det ja

?

Nu ska jag i alla fall försöka sova,
men blir väl inte på några timmar än om det ska följa det vanliga mönstret.

Borde vara utvilad i morgon :/
icke så bra, icke.
Hade tänkt mig iväg till gymmet på morgonen också (efter morgonmålet, förstås)
och bygga lite muskler.
Mage, biceps&triceps.. Men får se hur det blir med det.
Annars får jag göra lite övningar här hemma, det ordnar sig alltid.
- Men finns sen orken, och borde jag träna hårt dagen före lucia!?
..Jag vet inte..

Nej.

-> Shut down

..Emelie shutting down..

Welcome home

1 kommentar:

Linda S sa...

åh tack så mycke emelie för din kommentar...du e så himla härligt..apropå din solosång som vi sa idag,de hörs inte att de skulle va lågt..du gör de jättebra..men de handlar väl oxå om o tro på sig själv:) men imorn blir de nog så bra:)