måndag 8 december 2008

springa

blir det till att göra idag, inte kanske så roligt väder,
men bättre än halka :)

Sov till halv 11 och det behövdes verkligen, blir en rätt tung dag idag också så.
Hade tänkt fara till stan och inhandla lite julklappar men det hinner jag nog inte med idag. Luciaövning, efter det hem och stressa till mina föräldrar & därifrån på julkonsert med Magnus Carlsson, haha. Det ska bli mysigt :p

Jag älskar verkligen julen, det är helt otroligt. Fick såna lyckokänslor när vi började höra på julmusik igår. Det måste vara någon form av koppling från barndomen eller liknande, varför skulle det annars kännas så himla ljuvligt?
Kanske jag bara är en julpingla, haha.

Nej nu ska jag ta det lugnt en stund till, sen blir det ut på länkilänk.
Ska försöka kasta in lite nya låtar på ipoden tills dess också..

Inga kommentarer: