måndag 15 december 2008

julklappsångest

jag börjar alltså bli stressad, redan.
Det är ju tusan hela veckan och helgen kvar!
Måste ändå skriva en lapp så jag minns.
Det kan vara så himla svårt att hitta bra julklappar..

Pratade med pappa och föreslog att vi skulle fara och familjehandla julklappar i stan någon dag och kanske ta en fika tillsammans, han jag och mamma :)
Det skulle vara roligt och mysigt.
Tycker inte så mycket om att springa omkring på stan ensam, faktiskt.

Kan ni ge tips på vad man ska ge åt någon i sin egen ålder,
både pojkar och flickor!?
Och vad ska jag ge åt min 34åriga bror?
Hoho. :p

Hittade i alla fall en bra sak åt 3åriga Maya idag.
Nu är det 5åringen lucas som jag skulle hitta någonting fyndigt åt också,
som inte är en leksak (eftersom de får så mycket sådant redan) men ändå någonting han kunde tycka var roligt.

Ikväll ska vi med luciagänget till Odd Fellow, och jag ska med idag,
så pass bra mår jag nog, fast det går lite upp och ner.

Jennifer fick nog lite vett i mig idag i alla fall,
ibland önskar jag att jag kunde prata med henne varje dag.
Bland annat gjorde hon så att jag inte har dåligt "samvete" över att jag inte tränar idag, och fick mig att lova att jag ska bli frisk före.
Det är väl bara så att kroppen måste få vila ut ibland, annars blir det aldrig bättre. Men om det är en av mina typiska förkylningar borde jag nog vara i träningssalen igen om bara några dagar. *hoppas hoppas*

Men en promend i lite lugnare tempo får det nog bli efter sjungandet i alla fall ikväll :)

Grattis på mig och S
♥ älskar dig.

Inga kommentarer: