lördag 20 december 2008

inte haft så roligt på lääänge

det var ju GRYMT kul igår/inatt!
helt otroligt roligt, har inte haft så kul på jag vet inte..
Tack vare några rockande tjejer!
Tack i massor! Ni är underbara!
<3

Jag mår faktiskt rätt bra också idag,
men drack inte sådär onödigt mycket igår som det brukar kunna bli ibland,
men tröttnade i alla fall på arken före stängningsdags,
men jag tror banne mig att det var rekord för hösten i alla fall för över 3 var klockan ;o S och jag gick och åt den obligatoriska "nattmaten", beaburgare ;)
Det smakade kan jag bara säga!

Det är bra att äta före man kommer hem och går och lägger sig,
för då blir man inte lika sugen på allt skit man vanligtvis blir dagen efter.
Så då kan man nästan leva normalt ;p

Jag är helt lyrisk,
ingen ångest här inte :D

1 kommentar:

Linda S sa...

härligt emelie:)