söndag 28 december 2008

av längtan

det gick tydligen helt bra i kyrkan för oss idag,
vi fick höra det massor av gånger, det är så roligt och skönt att höra att man gör bra ifrån sig. :) Men å andra sidan, vi äger ju helt mest tillsammans ;)

nu har jag och S nyss sett färdigt på Transporter 3, riktigt bra!
Före det var vi ute på en prommis i det underbara vintervädret denna fina kväll.
Det blev en hel del snack om allt möjligt, det är alltid lika roligt det.
Samma som gymmandet idag..

Bestämde mig för att köra en endags anti-svullnads diet före nyårsafton, haha, typ minska på bröd och annat som kan framkalla viss svullnad i magen så att man i alla fall känner sig fräsh trots julfrossandet. Iofs har jag varit duktig några dagar nu redan, men ändå. Det är ju bara en dag också, ska man väl klara av? (Inte för att jag är allt för säker, haha). Ser nog fram emot nyåret riktigt mycket faktiskt.

I morgon har jag tänkt gå ner på stan och införskaffa ett par lite tjusigare strumpbyxor vilka kunde vara passande den stora dagen också, sedan noterade jag även att nyaste numret av Fitness Magazine kommit ut, så får se om jag har råd att få med mig den på vägen hem. Sen blir det gymma och spinning på det, så lite har jag väl att göra i alla fall :)

Ja, nu ska jag kramas med min störtsköna sambo,
ha de´ gött mina vänner!

Inga kommentarer: