tisdag 23 december 2008

träningsvärk

ah det är underbart :)
hoppas på träningsvärk på julafton också!
Ikväll är det bröst och rygg som gäller, kanske även axlar om jag hinner.
Ja i morgon blir det i alla fall helt träningsfritt, finns nog inte en sekund som kommer vara ledig, om jag inte stiger upp otroligt tidigt, men ikväll ska vi se på bingos uppesittarkväll så jag tror nog det blir att sova så länge det går.. Typ 9 blir det väl då om vi ska till Sampes förälrar vid 10 :)

idag steg jag upp halv 9, det var rätt tungt eftersom jag låg och drömde för fullt när klockan ringde. Och har legat uppe en hel av natten inatt, vet inte varför. Steg upp på toa mitt i natten och vattnet hade typ frysit eller någoning för det kom inget vatten, då kunde jag inte tvätta händerna och det ledde till åter några timmars vakenhet.. Eftersom jag är så sjukt hygienisk kände jag mig helt asig och låg där förtvivlad.. Men somnade till sist i alla fall!

Åh det är så underbart vackert när det är lite vitt utomhus, jag är så sjukt lycklig om det hålls i morgon också.. :)

Inga kommentarer: