söndag 21 december 2008

frost

vi var tvugna att skrapa rutorna, YES! lycka!
Det var helt otroligt skönt att fara ut och springa, allting bara släppte och nu mår jag som en prinsessa. Dock fick jag än en gång blodsockerfall efter länken, fast jag var noga med att inte springa varken för sent eller tidigt. Vilket måste betyda att jag fått för lite energi i mig i går då, vilket verkar väldigt konstigt. Men sen sov jag ju även så sjukt länge och var väl inte direkt mätt vid läggdags heller.. Jaja, det är super nu så. Sitter och avnjuter lite Cola plus! ;) det var jag värd.

Tränade även lite med min coremanick, haha. Alltså jag vill verkligen få min statiska styrka i skick tills det blir dags att börja dra pass. Iofs är den ju inte dirket dålig, men toppskick är vad jag strävar efter ;)

Nu sitter jag här med adventsljusen på, granen lyser och lyssnar på Josh Grobans ljuvliga stämma.
Snart är det jul <3

1 kommentar:

Ida sa...

Va, ska du borja dra pass? Guu va skoj! Nar? Hur har du fixat det? Saknar dig honey! puss