torsdag 18 december 2008

otroligt kaffeberoende

äntligen fick jag mitt efterlängtade kaffe,
så kanske jag kan bli lite människa nu då!?
Men känner mig ändå sjukligt slö idag.. Undrar varför?

Ikväll ska jag iallafall pallra mig iväg på spinning,
och det kommer nog sätta fart på systemet, hoppas jag i alla fall.
I morgon har vi framträdanden hela dagen så då måste jag vara pigg,
då krävs det träning.. Och kaffe..
Efteråt ska vi även till Majken och ha lite roligt! Så det gäller att vara både taggad och inte trött.

vi försöker plocka upp lite här i hemmet,
men det går inte så bra faktiskt..
Ska i alla fall försöka få sovrummet i skick idag..
Måste byka ännu en maskin..
Suck.

Nej, inte en bra dag i dag allså.

1 kommentar:

Linda S sa...

yes imorn ska vi ha kul som fan o vi ska ROCKA :) haha