lördag 27 december 2008

det ska ju alltid börja jävlas

Är på avancia och jobbar och sista 40 minuterna ska det förstås börja jävlas,
what is up with the world? Jag kan ju bli tokig..
Det är väl inte världens största problem men nog är det ju alldeles tillräckligt nog.. Och är det en sak så vet man ju att det inte slutar vid det..

Jaja, hoppas bara det finns överseende och att jag inte blir idiotförklarad.
Men det är ju såklart alltid någonting jag oroar mig för.
Aija, bara man överlever?

Annars har det ju gått bra och jag har haft roligt! Tiden har flugit iväg..
Verkligen.
Det är ju bara så att man trivs så mycket på det här stället.
Hur bra kommer man inte trivas på nya stället sen då? ojoj.

Det jag inte skulle ha lust med är faktiskt att sjunga på föglö, skulle bara vilja ta det lugnt idag, kanske träna lite.. Men det hinner man inte med nej.
Det är klart att det är roligt, men det känns bara sådär taskigt på något vis..

Men jaja, åt det också,
ses ikväll. om jag lever fortfarande..

1 kommentar:

Becci sa...

jaadu, mitt schema för dagarna brukar vara gasnska packat, men det är bara att messa å höra av sig :D
Hur gick det på jobbet idag då? alltså drar du spinning eller sitter du i "luckan" eller drar du någe annat pass? :D