lördag 27 december 2008

fullt schema en lördag

Japp,men det är ganska skönt.
Fast nu är jag nervös, jag kommer göra bort mig.. Och undrar om jag kommer ihåg allting!? Knappast. Men jag får göra mitt bästa och söka i hjärnan.

Ja, vad ska jag göra?
Nu ska jag först och jobba till Avancia, till klockan 14, det är det jag är nervös för, men på samma gång ser jag fram emot att jobba och jag trivs på gymmet som hemma..
Efter det ska jag hem och hastigt kasta i mig lite mat, byta kläder och sedan bär det iväg mot föglö och två ställen vi ska sjunga på där.
Vi borde vara tillbaka i stan någongång vid åtta ikväll.. Då blir det väl länk eller promenad som gäller, sen Transporter 3 och lite uppekväll.
Imorgon är det sovmorgon så ;)

Nu ska jag just börja gå, wish me luck.. :o)

här är en jäkligt bra springlåt

Agohead Deluxe - turn the lights off,
jag brukar höra på Squall Remix, men den fanns inte, dock liknade den här mest på den så. ;p

Aja, ha en bra dag :)

Inga kommentarer: