tisdag 9 december 2008

mellanmål

är viktigt viktigt.
Men jag har problem de här dagarna jag tränar ca 1 h efter att luciaövningen är slut.
Ja det är inte länge kvar, men måste fåi mig någonting före jag ska träna så hårt som det verkligen är.
Idag måste jag nästan fara via matbutiken före övningen. Tänkte ta med 1 banan och någon form av protein.. I små mängder så att det hinner bearbetas i magsäcken före jag börjar. Avskyr att få håll under träningen, gör så otroligt sjukt och är obehagligt. + att om man äter för mycket känner i alla fall jag mig tung och det blir även då svårare att träna ordentligt.

Egentligen är det inte allt för lätt det här att få ut maximalt av träningen, näe.
Men det är inte såå svårt heller, haha.

Usch vilken sjuk serie jag ser på, grymt sjuk.
Det som är värst är ju att sånt händer på riktigt,
men det är inte roligt att bli påmind om det.

Nu ska jag börja fixa och promenera till butichin och övningen :)

Inga kommentarer: