söndag 14 december 2008

lite bättre

har vilat och ätit mediciner,
vicke hjälpte också.
men tror nog ändå det blir sovdags snart,
så får jag se hur jag mår i morgon.
Men det är asigt i huvudet och bihålorna.
SAMPE, du måååste tvinga mig ringa hälsocentralen i morgon,
om jag är sådär seg och säger "näääe, en annan dag"..
..det kan ju ha en tendens att vara så.
Den underbaringen var också med mig och stöttade hela dagen igenom igår,
det är en riktig gultklimp jag beslagtagit <3
Du är finast i världen min älskling,
som också tagit hand om mig hela dagen idag!

Såg just på Death Race och åt missä x :D
det är sååå goott (förutom gröna,svarta och lila går väl men)
och filmen, den var helt otroligt bra!
Actionrulle för fulla muggar, som jag alltid tror ska vara dåliga,
men det är alltid de som är bäst och som jag tycker bäst om.
Och hatar när de tar slut.
Varför är det så!? Varför ska jag envisas med att se komedier,
när jag egentligen är en actionbrud till 100?? haha.

Hoh jag är trött.
Ska dricka lite vatten.

Imorgon FIRAR jag och min fantastiska sambo 1 års förhållande :)
är det inte härligt?!
Det enda är ju att det kommer vara så mycket mera speciellt,
men för nu är detta den mest speciella dagen i mitt relationsliv.
<3

2 kommentarer:

Linda S sa...

dom godisfärgerna du räkna bort är mina favoriter,haha:)

Linda S sa...

haha de ska vi verkligen göra :) hihi hoppas du mår lite bättre idag...