söndag 7 december 2008

mer och mer mot det normala hållet

var ut och promenerade/hoppade/dansade/sjöng/sprang/litealltmöjligt tillsammans med S för att bli av med lite energi, haha.
Efteråt kom jag dock underfund med lite smått vad som möjligtvis kunde vara den där orsaken till alla mina konstiga känslor under dagen. Hm, hur det kan vara.

Nå men nu käns det bättre, och lite mera lagom än tidigare.
Ska knapra i mig kvällmål och se på ännu en film, förmodligen Smart People med Sarah Jessica Parker, eller Stephen Kings The Mist. Men jag vill ju förstås hellre se på en komedi. Det skulle sitta bäst. Och om SJP medverkar kan det ju sällan vara dåligt :)

Läste lite på sångerna också, den jag ska försöka med Solo i börjar i alla fall sitta rätt okej, och det är nästan huvudsaken. Men får se hur det ska bli imorgon, nåja, tror det ordnar sig i slutändan i alla fall, så får jag hoppas.

Nu kom S tillbaka och ska äta mit mich und enie film gesehen. ;p

1 kommentar:

Ida sa...

Ær det klart vem som blev lucia? :D