onsdag 10 december 2008

det är grått idag också

vaknade lite tidigare, halv 10. Men sen gick jag ju och lade mig tidigare också,
eller ja nå. Somnade kanske inte före elva halv tolvtiden, men äh.

Idag hade jag tänkt ta mig ner på stan och kika lite,
men det är ju tråkigt själv och eftersom jag ska gymma sen måste jag släpa med mig alla saker runt omkring.
Men det ska nog gå bra gissar jag, bara jag kommer iväg.

Har ju förståss inte kommit ihåg att skriva ett nytt träningsschema så får hitta på övningar efterhand på gymmet.

Jaja, god morgon i alla fall, haha.

lack of thaughts? Or just too many..

1 kommentar:

Linda S sa...

de e så skönt o känna att du vte va jag menar.
jaha,sa ann-katrin de,när sa hon de då om hon undra om hon va för hård mot oss??jaa,för deras kritik väldigt hårt igår.du vte ju hur de e när man har såna dagar o de e inte lätt att vilja sjunga sitt allra gladast de efter nåt sånt. men idag blir de bättre:)