söndag 7 december 2008

det här måendet

fy säger jag bara.
Var kommer det ifrån?

Jag skulle borda fara på en konsert med mamma och morfar men jag klarar inte av det,
samma sak med att läsa på luciasångerna. Det går liksom inte.
Jag mår bara så jävla pissigt, riktigt hemskt.
Så undrar hur det ska gå, åt helvete som allting annat?
Är inte så bra humör idag heller. Nej.
Skulle till apoteket efter mina livsnödvändiga cipralex och när jag kom dit märkte jag att jag tagit fel recept, och apoteket skulle stänga då.
Började faktiskt gråta.. Det vara bara för mycket idag vid det tillfället.
Men hann ändå hem och få receptet och hämta medicinen, tack och lov.
Fast känner mig riktigt riktigt nere ändå..

Nu ska jag dricka mitt efterlängtade kaffe,
sen blir det film och snask i form av lite mat,
vindruvor och honungsmelon! Mmm.
Det tycker jag att jag förtjänar i alla fall..

Inga kommentarer: