tisdag 9 december 2008

bökus

hoho vad jag har hållit på här nu,
helt otroligt.
Borde känna mig duktig,
men egentligen känner jag mig ensam och meningslös.
Vad ska jag göra för att känna att vardagen är meningsfull?
Usch vad jag hatar att vara ensam,
till andras motsats så tycker jag verkligen inte om att spendera tid med mig själv.
Eller okej, det finns faktiskt vissa tillfällen det är gött att chilla lite,
med bara sig själv som sällskap. Men det är mer sällan än ofta det, för mig i alla fall. Speciellt dagar som dessa, när det är grått och regnigt och allmänt trist.

här är en av gårdagens låtar:


Idag är det dock jullåtar som gäller för fulla muggar,
fick sån stämning efter gårdagen.
Håller på att ta ner en massa på S dator (eftersom det varken går att bränna eller lyssna från min dator ordentligt nu) men förlåt älskling, gillar du inte att ha jullåtar på datorn så ska jag bränna ner de bästa på mp3 sen.

Borde börja äta lunch så småningom igen,
men matlusten ligger på väldigt låg nivå idag.
Tröttnat på det jag har i frysen/kylskåpet,
så får kanske bara bli vanlig hederlig havregrynsgröt.
Och jag som skulle vara hälsosam..
Visst det äringet fel på gröt, men kanske inte direkt så bra till lunch.

Nej tror jag tar mig ett mellanmål och äter lunch om en timme istället.
Problemet är bara... vad?
Avskyr att vara fattig, verkligen.

1 kommentar:

S sa...

hehe det gör såklart absolut ingenting min älskling.. ladda ner du bara :)