måndag 29 december 2008

hjärnsläpp

det var någonting jag tänkte nämna som jag tyckte var skitbra,
men förstås flö det ur huvudet som att det aldrig varit där.
Så det är väl bara att gå vidare..

Är rätt trött i kroppen efter gymmandet och spinningen, vilket nu känns bra eftersom det är lite det som eftersträvas, känns att man gjort någonting, och i morgon hoppas jag på ännu bättre känsla ;) tvivlar inte heller. Kom till avancia lite över 5 och for därifrån lite före 8. Så 2½ h blev det igen, skönt men lite mycket nog.. Det är inte bra heller att träna biceps, triceps & bröst på samma gång, eftersom man använder alla muskler i alla övningar, mer eller mindre, så blir det sjukligt jobbigt på sista muskeln.. Ikväll då triceps, det sved verkligen trots att jag inte heller kunde ha så mycket vikt.. Hohoh.

Borde börja ha kameran med mig överallt, det är två cyklar här på gården som ser så jäkla komiska ut, haha. De är helt vita av snö och frost, som att de vore gjorda av det. Undrar vad de gör där egentligen? Ingen kan ju använda dem? de är trasiga och fula, ibland ligger dom och ibland är det någon som satt upp dom..

Katten fick nåt fel just och börja springa omkring som en tok här, blev nästan rädd att hon hade ngt fel, men det var väl bara energi som samlats eftersom hon sovit typ 4 dagar i sträck.

Det stör mig att jag inte minns vad det var jag ville skriva,
förbanna. Det förstör liksom hela hjärnaktiviteten.
Jag gissar att jag är trött i huvudet också.

Snart är det sängen och tidningsläsande + spikmattsliggande som gäller, sen hoppas jag på en god natts sömn så jag orkar i morgon också.

Goodnight.. :)

Inga kommentarer: