söndag 21 december 2008

Friends, länk och hosta

Ja, sov till halv ett idag, hoho.
Det är helt sjukt! Har inte sovit så mycket på jag vet inte..
men det behövdes väl och det var skönt!

Sitter och väntar på att fara ut och springa, vilket också ska bli skönt,
speciellt eftersom jag känner mig riktigt sliten idag,
mera som att jag var ut igår än i förrgår..!?
Nåja, det brukar alltid försvinna bara man får svettas lite!

Också har jag fått hosta, låg halva natten och plågade sampe,
men den är inte såå farlig ändå.
Får köpa lite mera halstabletter när vi far och handlar sen bara.

Fjärde advent idag, kan man fatta det!?
Det känns lite lustigt.
Tiden har gått grymt fort men jag ser fram emot julafton och allting så det gör ingenting, tiden här emellan känns nästan lite värdelös..
Fast på tisdag ska jag och klä gran hos mamma och pappa, och spela bingolotto;)
Och träna som tusan ska jag göra ända till julafton, och dagen efter.. Haha.

Jag vill ha snö..
det känns så trist att det aldrig är snö på julen mera..
Det ger liksom halva stämningen..

Inga kommentarer: