onsdag 17 december 2008

rafaelin enkeli

haha, old times.

Har suttit och lyssnat på en massa finsk musik med pappa nu,
och letade som en galning efter namnet på en asbra låt (Hector - lumi teki enkelin eteiseen) som jag skulle ha pappa att lyssna på,
så kommer det från honom "Men den häär har jag ju haft på skiva i 25 år, det är den enda bra låten på Hectors skiva.. Du skulle ha frågat mig."
haha, jag undrar om musiksmaken finns i vårt blod?

Idag har jag varit på Avancia igen och det går nog lätt att lära sig (säger jag nu, vänta bara tills jag kommer hem gråtandes för att jag gjort bort mig totalt)
Efter det tränade jag rygg&bröst, vet inte riktig hur länge jag höll på men 90 minuter ungefär.. Det var skönt att träna igen, men det kändes nog att jag behövde ta det lite lugnare för att kroppen inte riktigt ville att jag skulele bråka med den allt för mycket.
Imorgon ska jag spinna igen, hoppas jag i alla fall :)

Om en vecka är det jul hörni,
hoppas på en vit jul. kommer jag göra in i det sista,
men vi får se hur det blir..
..just nu ser det inte bra ut alls.
Men jaglängtar ändå :)

Snart bär det iväg till geta för att sjunga och sedan äta julbord,
det kommer nog sitta bra- åt två mackor för en stund sedan och efter träningen bara en banan och ett glas mjölk. Sen har jag ju ätit frukost förstås.

Gissa hur det gick med mitt tidiga uppvaknanade idag då?
mindre bra kan jag ju bara informera om, haha.
9 steg jag upp, men sampe väckte mig halv 8 och då ville jag bara sooova.
Det är så jobbigt när det är mörkt, jag blir så himla påverkad av det.
Piggnar liksom inte i alls före solen börjar stiga upp och himlen får en lite ljusare nyans av grå..

Nu ska jag se lite på tv med min fader och börja laga mig i ordning :)

chockladcreme

Inga kommentarer: