måndag 15 december 2008

mähääblähähä

eller någonting i den stilen.
bara.

Jag känner mig bättre idag men för dens skull blir det inget tränas,
och det mig inte tycka om.
Ännu värre då jag känner mig svullen och äcklig idag,
det brukar alltid hjälpa med en springtur eller en timme på gymmet mot det fenomenet,
men idag blir det inget sånt, nej.
Promenera!? brukar heller inte hjälpa så värst mycket.
Nej får skippa brödet och det andra som gör mig svullen idag, så kanske jag får den här magen på rätsida.
Har haft grymt ont i den stackaren också, varför!? Kanske inte åt så bra i helgen eller någonting, kunde knappt stå i morse i alla fall för att magen gjorde så ont.

Nej, jag har inte ringt hälsocentralen och får se om jag kommer ihåg att göra det.
Jag viill inte ta bort nästoncillerna (eller vad det nu heter!?).
En av mina största rädslor är operationer och speciellt på senare tider har jag blivit helt paranoid och tror jag ska dö om jag blir sövd..
Fast vet inte om man blir det vid sån operation!?
Men va fan, min brorson som är 5 hade en 5 gånger värre operation just och klarade sig så fantastiskt bra.. Varför skulle inte jag!?

Nej usch.

Ska snart till psykologen och får hoppas på att hon kan banka lite vett i mitt huvud.
Får se hur det går.

Förövrigt så har Sampe suttit och fixat med någonslags alvgrej på internet,
som vi sedan skrattat ordentligt åt.
Tror han fått upp dem på sin blogg nu så gå och kolla, absolut värt det ;)

Vi har även vår 1års dag idag,
sjukt va!? att det gått ett år redan.
Och vi har klarat oss så underbart bra.
Vi är verkligen gjorda för varandra ♥
Tack min älskling för att du stått vid min sida och orkat med mig i hela ett år.

Inga kommentarer: