fredag 5 december 2008

goder natta

nu är det bedtime för mig,
slutsett på idol.
Får kolla imorgon bitti.. haha.

Men asså fan, Kevin är ju grym, helt sjukt grym! Verkligen ett underbarn.
Undrar hur han bär sig åt? Ja jag tycker han absolut förtjänar att vinna hela skiten faktiskt.
Alla var ju bra ikväll, Robin gjorde andra låten bra men jag tycker ändå att han inte riktigt når upp till det där kravet. Han är lite för "alldaglig". Men visst är han bra! Otroliga framsteg. Och efter första låten såg han så ledsen ut att jag tyckte synd om honom.
Alice sjunger ju som en gudinna men hon klarar inte riktigt av vad som helst, så.
Men i alla fall. :)

Har letat mig svettig efter en sportbh som jag tydligen tappat bort.
Men hittade istället mina vantar.. haha.
Jag måste vara nr. 1 i hela världen på att tappa bort saker.
Hoppas bara den kommer fram.. Måste kolla om jag råkat kasta den i tvättkorgen, för jag vet att jag inte använt den sen jag tvättade den.
Mjaja, nog nog.

Ha en underbar lördag i morgon och ses på söndag, eller imorgon kväll ;p

peace

Inga kommentarer: