tisdag 16 december 2008

vem vill inte ha snö!?

ännu en grå och regnig dag,
men har ändå varit bra.
Var på stan 4 timmar och sprang omkring för att försöka hitta alla julklappar,
så jag skulle få det ur mitt minne.
Till sist lyckades jag faktiskt :) och är helt nöjd.
När jag kom hem åt jag lite middag och började slå in klappar,
det var så roligt att jag inte kunde hålla mig från att slå in allihopa.
Haha snacka om att vara effektiv idag.
Så det känns bra.

Annars har jag inte tränat idag heller, men gick som sagt i stan och så var jag på en timmes snabbpromenad ikväll. Så i morgon ska jag försöka gymma lite och på torsdag blir det spinning igen!
Känns inte bra att bli såhär slö men det MÅSTE verkligen göras,
det är mycket viktigare än vad man tror att vila när man är förkyld.
Och att äta mycket! Många vill inte ha mat men för att kroppen ska kunna bekämpa bakterierna eller vad det nu är måste den ha energi, det är inte det lättaste jobbet.

I helgen ska vi och hugga julgran och sedan blir det pyntning,
ser fram emot julen så otroligt mycket :)

Imorgon ska vi uppträda i geta och vi blir bjudna på julbord till och med. Mmm! inte dåligt. Men kommer vara rätt slut vid hemkomsten.
Sampe ska till sverige i morgon så hade tänkt stiga upp med honom också, så jag får lite bättre perspektiv och hinner göra lite mera.
Måste verkligen byka i alla fall,
kläderna har börjat förvandlats till jord i korgen..

Usch på mig att jag inte skrivit tidigare idag,
men har som sagt haft rätt fullt upp :)
nu ska jag ta det lite lugnt en stund sen blir det nog att sova..
Sweet dreams:)

Inga kommentarer: