tisdag 30 december 2008

kvällssoffmys

med mig själv, men jag har min kära i tankarna och det är rent och fint i lägenheten.
Det gillar jag, nu kan jag vara avslappnad med gott samvete.
Åt middag för en timme sedan, fräsh sallad :) nu har jag nyss fixat naglarna till i morgon så jag i alla fall har en sak mindre att tänka på.. ;p

jag hade lite dåligt med motivation för träningen idag men lyckades köra ett pass här hemma själv, och inte ett dåligt heller, en timme höll jag på och var genomsvettig efteråt. Fick musklerna att svida och hjärtat slå. Underbart!
Det blev en hel del inabakat, basstyrka, spänst, kondition.. Lite rumpa, axlar och benövningar. Jah, nice.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra härnäst, blir en tidig kväll idag så jag orkar med allt i morgon. Måste försöka få ordentligt med sömn.. Det behövs!
Ska ligga en längre stund på spikmattan också, det är så sjukt skönt! Speciellt i nacken..

Är på 4e säsongen av friends nu, det är nog en del i alla fall, haha.

Inga kommentarer: