tisdag 23 december 2008

sehr wunderbahr!

sammanlagt 2½ timmes träning blev det, helt otroligt skönt! Nu blir det bara att äta i morgon, haha.
Nej men det gick bra, körde rygg, bröst och lite axlar, såhär såg det ut:

rygg:
latsdrag
rodd
goodmorning lyft
halv marklyft
exstensions
benlyft
trapeziusdrag med rak arm
bent over row med hantel

Bröst:
bänkpress
liggande flyes
bröstpress i maskin
bröstdrag med kabel
bänkpress i maskin


Axlar:
militärpress
press med hantlar
luft med rak arm
stående flyes
kabeldrag

Tror det var allt!?
Och efter det körde jag ut resten i spinning,
allt gick helt underbart bra och nu är jag nöjd!
Direkt när jag kom hem åt jag en banan och ett glas mjölk + en kaka. (Som motsvarighet då för tillskott, har inte börjat ta några än, ska se hur det går utan)

Ska snart börja köra hem mot gölby med sampe och spela bingolotto, haha.
Jag ska även klä gran :) yey, Julafton i morgon.
Jag är så glad, så glad :)

Ha en helt underbar kväll allihopa, God Jul <3

Inga kommentarer: