torsdag 11 december 2008

trög

är vad jag är för tilfället, känns som att jag håller på att somna.
Har absolut ingenting att göra, sitter bara och väntar på att S ska komma hem och att jag ska få fara iväg på Luciaövning, som förövrigt ärplanerad att gå mycket bättre idag ;P eller hur!?

Imorse blev det även radiointervju för mig och Majken, trodde ju inte att det skulle bara vara vi, men det blev bra! Rätt roligt faktiskt!
Den ska sändas i morgon bitti efter 7 någon gång och kl 18:30 på kvällen, på ålands radio.

annars då!?
Ja, ringde mamma och tiggde att få köttbullar så ska fara på middag i morgon kväll efter allting och mumsa i mig som en varg! Härrrligt.
Spinning är det på schemat ikväll och lyckades bli färdig med mitt nya gymschema, måste nog minska en del på övingarna bara, haha. Annars får det snarare bli en muskelgrupp om dagen och det är lite väl, gott folk.
Får se hur pigg jag är på spinningen men lovade Nina att jag skulle komma på hennes klass om jag hade tid, och det visar sig turligt nog vara på det viset. Kom gärna ni också, hon är en härligmänniska och jag kan garantera en bra instruktör :)

skulle ju bli tidigt igår kväll men vi låg ju och pratade flera timmar före vi somnade, så gissa om en Emelie var sömnig i morse!? Haha, men då får det bli ännu mera utsovning inatt, och en tidig kväll, på riktigt.
Både jag och S behöver det, men jag måste verkligen vara uppvilad för lördagen, för då ni!
Sjukt att det är i övermorgon!? Hoho, lite nervös är jag allt men det kommer nog bli underbart, och det är bra att vara nervös så att man gör bättre ifrån sig.
Ska nog tror jag plugga lite på sångerna nu före också, när jag ändå inte har någonting att göra..

Ååh, S godispåse ligger och tittar på mig här.. De är så sjukt goda dom här.. Men har inte ätardagar så måste försöka hålla mig.. Men på lördag ska jag köpa en helt egen påse.. mmmm.. :) Har inte fått vettig mat i mig än så är hungrig också..

11.. tiden går ju grymt fort.. helt otroligt..

Inga kommentarer: