söndag 28 december 2008

everybody has a side of the bed

sov svindåligt inatt, låg vaken mellan 1 och 3, var orolig för S.
Är man patetisk eller vad!? klart han kan ta hand om sig själv.
Men jag var ensam och kände mig så också. Dock kom han hem till sist, så låg vi och pratade en stund sen somnade vi sist och slutligen.
Jag sov till 11.. Nu har jag vaknat ordentligt och sitter här och funderar på vad man ska hitta på idag.
Hade ju planer på att både springa och gymma, men tvivlar på att jag hinner det..
Bara S skulle kliva upp kanske jag kunde få med honom och gymma, vilket han lovade. (:

Så får jag ta med honom på promenad ikväll.

Imorgon är det dags för spinning igen :D och före det blir det också gymmande som gäller. Tror jag kör rygg&mage idag, och bröst, biceps, triceps i morgon. Så kör jag lite axlar före K/S på tisdag! Men det beror också på förstås vad det finns för "material" att träna med dit vi ska idag..

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: