söndag 28 december 2008

todella hyvä fiilis

Jag och Sampe tillbringade underbara 1h, 40 min på gymmet (: trots att det var litet så gick det att göra det mesta, jag körde rygg och mage, rygg gick dock bäst eftersom allt material jag behövde och lite till fanns där, men magen blev lite körigare, dock finns det alltid övermycket övningar så det var bara att gräva fram ur fantasin!

Nu har jag även börjat föra träningsdagbok, ska se hur jag lyckas öka vikter osv vecka till vecka, vad eventuella försämringar kan bero på osv. Det kommer bli riktigt roligt och intressant! Jag måste ju även säga att det är skitroligt att gymma med sampe, det är ju helt bra att vara ensam ibland men en rejäl energitriggare kan faktiskt vara att ha honom med, speciellt eftersom han är av det motsatta könet och på grund av det faktiskt tar mera i det mesta bara sådär. Så det är ju alltid bra.. (:

Ikväll tänkte jag dra med honom på en promenad, får se bara hur vi orkar,jag kommer säkert vara lite mör efter sjungandet igen, brukar vara så. Men tror jag fått återhämta mig ganska bra inatt i alla fall.

Nu ska vi äta nachotallrik med MASSOR av sallad (;

1 kommentar:

Linda S sa...

vi båda e jättefina på bilden,gillar den:) o de va så himla kul hos dig den kvällen:)