fredag 26 december 2008

transporter

har vi nu sett på med Sampe, 1an och 2an, vi tänkte se 3an men jag kan inte riktigt sitta stilla mera så det får bli morgondagens kvällsplaner. De var bra, har nog sett första för lääänge sen men jag mindes knappt någonting så det gjorde inget.
Jag gillar ju såna filmer, men nu skulle det vara någonting man inte behöver följa så jättenoga.

Det är lite bättre nu än tidigare, jag var ut och sprang så nu har jag vilat med gott samvete, legat lite på spikmattan. Lite healing sådär..
Det känns bra, och har lite framtidsvisioner, någonting att längta efter. Trots att julen är över, så det ska nog fixa sig.

Usch vad tungt det var att ta sig ut på länk idag, tänkde ju simma men det blev inte, kanske får fara på söndag istället, är så sugen på det.
Höll på att somna före och trodde nog inte jag skulle klara av ens 15 minuter, men det är så, när det är som svårast att ta sig ut behöver man det mest.
40 minuter sprang jag på för fullt ute i den härliga luften och kände mig som ny när jag kom in och fick hoppa i duschen. Glömde bort dagens plankor men får ta lite flera i morgon istället. Och lite övning med manicken.

Det slår mig bara hur fattig jag är, skulle vilja köpa lite nya träningskläder och jag skulle ju absolut behöva en ny telefon.. Min är ju igång med nöd och näppe.
Men det går inte, får klara mig bara. Och det gör man ju.. Det lär man sig i alla fall ganska bra sådär när man blir lite fattigare.


hit ska vi om 3 månader :D

Nu ska jag hitta på någonting uttröttande,
sen blir det sängen.
Jag ska ju jobba imorgon, hoppas det går bra,
ja, jag är jättenervös.

Night night

Inga kommentarer: