torsdag 11 december 2008

första fiskbensflätan

på mig själv, som blev bra, haha.
Yeah, I just rock, don't I?

Det var någonting jag funderade på just men minns inte riktigt vad det var,
tur var väl det för det var inte någonting positivt.

Eller ja, det är så stöktigt här igen, och jag hinner inte byka.
Jag orkar inte heller. Det går bra så länge jag inte tänker på det men sen sköljer allt över mig på samma gång och då känns det så otroligt jobbigt och tungt.
Hur ska jag någonsin bli riktigt redig? Det är så jäkla äckligt när det är såhär..
..Hatar skit.. oreda..
Varför kan jag bara inte orka och vara som en normal människa?

Vi såg på Madagascar 2 ikväll och det var skönt, komma bort från verkligheten helt och hållet :)
Den var för övrigt helt underbar, kan verkligen tipsa alla om att se den.
Det bästa med animerade filmer är att de oftast är gjorda både för småa och ja, i princip hur gamla som helst.
Vuxen humor..

Spinningen gick bra ikväll, Nina hade ett jättebra pass som gick fort. Blev kvar och pratade med henne en stund efter också, trevliga prickar där på Avancia.
Jag hoppas verkligen ni kommer till nya gymmen ni som inte tränar på Avancia redan.
Det är världens bästa personal, supergym med wowfakor (nya alltså, haha) och helt underbar atmosfär i övrigt. Ja, världens bästa gym ;)
Och Flowin kommer ju bli grymt bra det också!

Shit vad det regnade ett varv idag, riktigt kraftigt. Men tydligen lovar de snö till Lucia, och det skulle väl vara alldeles underbart fantastiskt!?
Övnigen gick mycket bättre ikväll, lite jobbigt var det imellanåt men vi satte det och nu är vi grymmast ;o) Eller hur!? Vi ska absolut rocka skiten ur ALLA på lördag, haha.. ;) luciagänget to die for!

Jag har haft rätt positiv attityd idag verkar det som, bortsett från mina städproblem och dammångest. Ja med allt mitt "världens bästa" och "underbart", haha.
Men jag ljuger inte, alltså det jag säger är underbart så är verkligen det.
Och vi är faktiskt ett otroligt bra luciagäng, och sångerna kommer vara riktigt riktigt härliga på lördag, vi kommer ha total glädjeutstrålning för jag vet att vi alla är överens om att det är, och kommer bli ännu, en upplevelse som heter duga. - Att minnas för resten av livet, och berätta vidare om.

Men egentligen känner jag mig inte så skriftligt kreativ de här dagarna, vilket kanske märkts.. Jag tänker och funderar hemskt mycket men det vill inte fastna till ord och jag vill helt enkelt inte skriva, jag vill egentligen inte göra någonting när jag inte gör det.. Mot alla odds, det är någonting som nött ut mig.
Men det kommer tillbaka.. I promise. Speciellt vid tillfällen av tristess.

Now it's californication på G här,
cya!

1 kommentar:

Linda S sa...

klart vi kommer att vara:) o vi kommer att va så glada o de ska klinga så fint som vi vet att vi kan:P