onsdag 10 december 2008

det ordnar sig alltid

en sån film såg vi just,
Smart People hette den..
Var ju inte sådär jätte-wow direkt, men helt bra nog.
Och skönt perspektiv.. Det är bra med en sån film lite nu och då,
en som är lite mera verklighetstrogen, men som ändå slutar bra.
För så är det ju faktiskt, trots att det ibland inte verkar så.

Kissen låg och tuttade i min famn typ hela filmen, mys :)

Ska nog snart gå och lägga mig också,
kom på att jag skulle ju tydligen prata med nån radiotyp i morgon på "morgonen",
halv 11. Men det är ju nästan tidigt för mig det.
Hoho, detta bådar icke gott. Kommer bergis säga någonting svinsjukt och inte ens märka det själv..

jaa, jag hämtade ett paket från HM idag :D
det är ju alltid lika roligt, men blir att skicka tillbaka 4 saker,
fast det är mest bara skönt för som sagt så är det lite ekonomisk kris i min värld, konstant.
Men ett par snygga pumps (som nu kostar 14€), ett underbart träningslinne och some underwear blev det kvarhålla. Känns ganska nice.
Fast ska nog ta och försöka hitta en snygg partytop och eventuellt någon träningstop ännu, det är lite svårt bara. Men behöver lite mera partykläder, eftersom jag alltid har tshirt och jeans på krogen, typ. Ja, det var ju att klä upp sig för ett tag sedan för min del, men nu börjar det faktiskt lika annat, och det är ju också ett framsteg :)

Åt 2 sånädär bonbon godisar, hårda, och fick sjukt i gommen av bara det.
Förstår inte riktigt!? Suger så hårt och skrapar upp dem mot gommen.. haha.
Men det känns inte bra, det är som att bränna sig på tungan..
Idag fick jag mitt efterlängtade kött! mm. Men är fortfarande sugen på köttbullar,
orkade inte riktigt börja leka husmor denna dagen.

Vad ska jag mera berätta?
Jag är sjukt glömsk, tänker hela tiden på en massa saker men så dyker en annan bild upp i mitt huvud och den föregående är som bortsuddad ur min levnadshistoria..
Önskar mig lite bättre minne i julklapp, snälla tomten.

Nuu tänkte jag faktiskt bjuda på två skitbra låtar :)
var på lite alltmöjligthumör idag.


Den här låten är (citerar mig själv i all ordkunnighet) "så jääävla bra". Redan hört på den ett tag och den blir bara bättre.
Har nog en Anberlin-period varje år verkar det som..


han har så sjukt underbar countryröst Paisley.. Och Keith Urban är heller inte fel :)
feel-good till 122,5%

Nu är det dags för lite kvällssoftande och sedan fortsatt läsning av en av de 3 böcker jag håller på med..

Guten nacht

1 kommentar:

Linda S sa...

japp idag ska vi va så jäkla bra på övningen så de bara heter DUGA :)haha