torsdag 4 december 2008

fryser

är vad jag sitter här och gör för tillfället,
ja, och ser på House och myser med tända ljus,
just ätit kvällsmål.
Var grymt hungrig men nu är jag mätt.

Egentligen vet jag inte riktigt var jag ska börja!?
haha.
Har haft en sjuhejdrans omväxlande par dagar.
Sjukt jobbigt igår och var så otroligt trött på morgonen och under dagen,
det där med att åka båt tar verkligen på mig,
speciellt om det gungar.
Så jag gick hela dagen och oroade mig för hur det skulle gå på kvällen,
men det gick ju hur bra som helst (efter 3 redbull i alla fall).
Och konserten var absolut den bästa jag varit på i alla fall,
förmodligen inte så konstigt med tanke på hur mycket jag gillar dem, men i alla fall.
Och inte en droppe alkohol hade jag druckit :) så man kan ha roligt utan alkohol,
och inte bara roligt, utan jävligt roligt! ;)
Svettiga och härliga blev vi också, en hel del hoppande och viftande med händerna.
Plus hur många timmars springande omkring i stockholm som helst.

Idag har jag också varit rätt sliten,
när jag kom hem for jag nästan direkt på spinning och efter det gitarrlektion,
som verkligen gick dåligt, haha.
Hade glömt massor av ackord och min hjärna ville verkligen inte koppa på.
Plus att jag var sjukt hungirg.

Men nu sitter jag här och ska se lite till,
sen blir det nog att hoppa under täcket :)
mmm, ljuvligt.

Jag älskar verkligen att sova.

Inga kommentarer: