lördag 20 december 2008

skogsstövlande

var och sågade en gran åt oss idag,
roligt roligt. Sprang omkring i skogen med stövlar och byxorna upp till brösten, haha. Vi var bra snygga jag och Sampe då, borde haft kameran med mig.
Nu är granen klädd och allting :) det är absolut underbart! Men den var lite stor.. haha. Och shit, vad svårt det blev när vi skulle få den på foten, ingen hade velat se oss då kan jag berätta.
Brallan är rädd för granen.. ;p

Älskar verkligen julen..

Har varit med mamma nästan hela dagen idag, också roligt.
Var på stan och fixade det sista inför julen och fick lite julgodis + ljus och sådant av min söta mor!
Jag älskar verkligen mina föräldrar också, de är guld värda.

Såg nyss på vädret, det finns fórtfarande hopp och jag tänker inte sluta hoppas heller, jag vill så mycket.
Har funderat också på juldagen, om jag eventuellt skulle vara modig nog att trotsa alla och helt enkelt stanna hemma.. Totto ville att vi skulle äta hare på juldagen också, och det är ju absolut ingenting jag kan motstå, hare är sjukligt gott!
Och jag klagar inte om jag får vara med min familj ännu en dag. Dessutom ska det ju firas på nyår, haha.
Jag har lite bekymmer med det här men jag behöver ju inte alls bestämma mig nu, nej.
Men det blir så himla mycket att börja festa stup i kvarten när jag knappt dricker en gång i månaden..
+ att det blir så sjukt svårt att slå gårdagen ;)

För tillfället ser vi på Love actually och har avnjutit en underbart god påse chips och dipp. Ljuvlig kväll!
Bortsett från att jag nu fått mitt dagen efterskinn.. Det svider i hela kroppen och jag vill bara krypa ur mitt skal. Jag hatar den här känslan, det är så otroligt obehagligt.. Min nacke gör ont och mina fötter är konstigt varma.
Men måste nog ta och hoppa i säng så fort filmen är slut, måste sova.
I morgon blir det nog ut på länk och träna lite på flowinrörelser med min manick.. Sen ska det gymmas och tränas för fullt så mycket det bara går före julafton.
Hoho.

Annars, dom har världens godaste dadlar på Puneh, färska dadlar heter dom. Och 700 gram kostar knappt 5 euro. Så billigt! Blev riktigt chockad. Härligt för en fattig flicka som jag själv.

Nu ska jag se klart på filmen och sedan tutta lite smått.
Ha en härlig kväll, love is all around ;)

Inga kommentarer: