söndag 7 december 2008

snacka om träningsvärk

i hela jävla kroppen!
Det där flowin är nog inte att leka med, haha.
Sen när jag börjar instruera då jäklar ska ni få se på träning ;)

Gårdagen var riktigt bra och rolig, och intressant.
Även hälsosam förutom de 2 chokladbitarna jag åt på vägen hem, haha.
Och framför allt, hård träning blev det.
Det kändes ju inte som att man var så slut efteråt, men det kändes verkligen att man inte skulle klarat av många övningar till.

Nu måste jag ta en värktablett för mitt huvud håller på att gå i tusen bitar,
känns som att jag skulle ha världens värsta krapula, och jag har absolut ingen aning om varför!? Har inte druckit mitt kaffe vilket säkert har en stor inverkan, men aldrig så stor som den här.

Annars är jag på riktigt konstigt humör idag,
sådär ledsen.. Besviken på något vis.
Drömde en konstig dröm inatt som jag helst inte skulle drömt,
minns inte mera riktigt vad det var men känslan grävde sig in i mig ordentligt.

Jag hatar när man känner saker man verkligen inte vill känna,
det blir en sån otrolig motstridighet i hela kroppen,
någon slags förnekan om att man egentligen inte känner så.
Varför inte bara vara ärlig med sig själv och inse fakta?
Nej för är man ärlig med sig själv så måste det ju vara sant,
men det behöver det inte alls vara.

1 kommentar:

Linda S sa...

jag vet,tusan va flowin e jobbigt,träningsvärk som tusan..så fort jag kan ska jag absolut gå på dina pass:P