tisdag 30 december 2008

städa

önskar jag älskade det, men dessvärre är fallet inte sådant..
Snarare raka motsatsen, jepp.
Men i alla fall blev det någorlunda till nyåret, och jag lagade mat.
Kyckling med pasta och underbar sallad, blev helt gott faktiskt.

Känner mig trött nu igen, ska vila en stund. Visar sig att det inte blir ngt pass ikväll heller så ska försöka knata ut på en länk och sedan köra lite benövningar hemma, sådär lätt. Spinning i morgon bitti så vill vara i skick till det också.
Sen blir det nyårsfixande :) ska ha ordentligt med tid för jag vill göra allting ordentligt, ska ju försöka mig på att locka håret och det är ju inte lite hår man har att göra med, så behöver riktligt med minuter. Har ju kollat in diverse videon på Youtube om hur man ska göra.. haha, men det är bra när man är lite dum som jag. Fafinettex3 heter en typ där på youtube som är riktigt bra på allt om man vill ha lite tips ;)

Borde fara och handla också, Sampe skulle köpa vin åt mig men jag vet inte riktigt

i så fall blir det det här vinet, för det är så otroligt gott! Pappa hade köpt det till julmiddagen förra veckan och det var så sjukt gott att man nästan kunde hällt det i sig, eller någonting liknande, men i alla fall, ett av de bästa vinterna jag druckit, om inte det bästa.

nu håller ögonen på att åka fast..

Inga kommentarer: