onsdag 10 december 2008

ett litet misstag

nuu är jag äntligen hemma igen, eller ja, har nog varit hemma en stund,
men i alla fall. Det är skönt, fast det är skönt att vara borta också.
Fick nog en del uträttat idag faktiskt, och träningen gick helt fantastiskt.

Bortsett från en liten insident..
Under uppvärmningen så skulle jag börja springa, gick lite först,
på löpbandet förstås då. Jaa, hade väl tempo 4 på så det var inte så fort, men tillräckligt.
Det första jag gör är att tappa ipoden, efter att ha satt på maskinen förstås,
och jag, som smått hamnar i panik, tydligen, böjer mig ner efter den men glömmer att tänka på att marken faktiskt rör på sig nu.. Så sen ligger jag där på bandet/golvet, försöker för allt jag förmår komma upp igen, på bandet, som rullar, från bandet.
Inte det lättaste, och absolut inte det smartaste.

Men tur som jag hade, var det bara 2 andra inne på gymmet och incidenten märkte de nog, men förhoppningsvis förstod de mig och skrattade med mig mera än åt mig!?
Annars var det ju förstås.. Aspinsamt..

Men jag överlevde!? haha och får fortsätta göra bort mig.

Lucia börjar närma sig och min röst börjar ta slut, men har så svårt att hålla mig. Idag fick jag dock göra det, och nå ja, gick väl okej. Till sist.

Nu ska jag se på lite filmis och äta kvällismålis med min sambis..

kissen und kramen

Inga kommentarer: