fredag 12 december 2008

en konstig dröm

God morgon!
Nu är jag "på farten" igen, eller kanske inte så mycket.
Är verkligen trött.. Sitter och funderar på om det ska bli något gymbesök eller inte,
det lustar ju inte direkt att börja skena ute i det här vädret heller..
Argh, hur ska jag göra!? Jaja, får se. Säkert gym. Eller övningar hemma.

Drömde att jag skulle flyga till Kanada inatt (och Kanada låg där chile ligger..)
Det skulle ta 15 timmar och just före jag skulle åka så fick jag panik och började tro att planet skulle crasha, mamma var med och hon sa att jag måste åka, jag kunde inte ändra mig nu mera.
Det visade sig vara ett lite annorlunda plan, störtlandade liksom varje gång, och det fanns både sittsäten och säten där man kunde ligga (som var mera som sängar).
Jag var skiträdd och låg i en säng.. Svårt att förklara, men ja. Somnade tydligen och överlevde ända fram.. Fast mitt i allt var jag hemma igen och då hade jag varit i Kanada en vecka och varit konstant i fyllan, alltså riktigt så att jag inte mindes någonting av hela resan..
What?! Det var asigt, visste inte var jag var när jag vaknade.
Alltså det var drömmen i stora drag..

Nu ska jag ta det lugnt en stund till och sen blir det väl up and away

Inga kommentarer: