måndag 22 december 2008

storm och snö

det är lite VITT på marken och jag är så lycklig!! Det är alla mina juldrömmar..
När jag gick ut från avancia ikväll så var det storm och flingorna snurrade omkring i luften.. Jag började hoppa direkt så glad jag blev. Hoppas hoppas.

Det gick annars bra på avancia men sången före var ine så lyckad, min hals gjorde så otroligt ont när jag sjöng att jag vet inte, som att jag skulle ha ett rakblad surrandes omkring i halsen..

Åh har sån julkänsla idag.
Bakade chocolate chip cookies och de blev jättegoda, itne så fina men det gör nog inte så mycket. Ska ge en burk med kakor åt morfar i julklapp :)
Fick även klart alla julklappar idag så nu är det slut på klappandet.. Det känns nästan lite sorgligt. Älskar att slå in julklappar och allt pyssel.

Imorgon är det uppesittarkväll med bingolotto, och före det diverse andra planer, som att träna, spinning, handla sill, klä granen hos mamma och pappa.. Och träffa Jennifer (min psykolog) sista gången före jul, det blir skönt.
Måste prata med henne om mitt juldagsdilemma.. Och är absolut lite nervös för allt detta ätande julen för med sig.

Idag när jag tränade märkte jag att mina muskler blivit mycket mera definierade, det känns jätteroligt, plus att jag blivit mycket starkare i många många övningar. Det ploppade fram några blodådror när jag tränade biceps också (usch egentligen, men..) ;p
Det gick jättebra och höll på en 90 minuter idag också, sen sprang jag lite ärenden på stan.
Imorgon blir det bröst och rygg, eventuellt axlar omdet finns tid, sedan blir det också spinning efter det. Så kommer vara rätt fullt schema, men det älskar jag!

Hahaha sampe är inne i garderoben med kissen, håller på och ropar på mig.. tok.. ;)

Är inne på andra säsongen vänner (började se igår igen), vilket jag tycker hör till julen, är väl för att jag såg det första gången runt jul..
Mys mys mys :)

Snart är det dags för sängen och sova.. Är inte så kreativ idag, heller..!?

love

1 kommentar:

Linda S sa...

de kommer att gå bra under julen med all mat,va inställd på de...o annars vet du att jag finns om du vill prata..känns så konstigt att inte träffas på flera dagar nu..