torsdag 25 december 2008

fan vad jag skriver

helt onödiga saker emn idag är bara en dag då jag måste skriva av mig.
För tillfället är det ångesten som styr mig, jag måste hålla mig här och avstyra den.
Har ätit massor av godis och skit och nu känner jag mig bara uppsvullen och illamående, i mina tankar snurrar tankar av att kräkas och jag hatar det.
Jag tänker inte göra det, nej det gör jag inte för jag tänker inte vara tillbaka åp ruta 1. Så stark är jag nu.
Men ändå vill jag bara sticka ett hål i min kropp och försvinna.

Jag hatar de här tiderna när alla viktiga fester är under samma vecka, om mindre än en vecka är detnyår och då måste jag vara fit for fight igen.
Så jag gissar att det blir sjukt med träning till dess för att stilla julsamvetet.
Då menar jag minst 2 timmar om dagen, men hur ska diciplinen finnas för det!?

Man kan inte föreställa sig det här helvetet.
Det är inte så att jag hetsätit, jag har bara ätit mer än vanligt.
Och det knns i kroppen och i knoppen, och jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Tankarna snurrar på och strider mot varandra i världskrig i mitt huvud, ingen tycks vinna, ingen förlora heller.

Det går inte att förklara tankarna heller, än mindre dess motstridighet.
Bara det går att säga att de som inte vet hur det här funkar, så ja, jag vet allt för väl vad ni skulle säga, jag säger det nämligen till mig själv i mitt huvud, bland 1000 andra saker ni kanske skulle kunna nämna, och än mera än så.

Men i den egna verkligheten är det annorlunda, det är oförklarligt och plågsamt,
det enda jag kan säga att det är obekvämt.
Mitt skinn är fel för min kropp, mina tarmar vrider sig och jag känner av det.

Inga kommentarer: