fredag 2 januari 2009

att tåla eller inte tåla

det spelar bara roll dagen efter och då är det, let's face it,
redan för sent.
Så det är bara att glömma, att välja.

Nyårsafton var GREAT, härligt sällskap o härlig stämning ;) i alla fall ända till jag for hem, vilket jag faktiskt skäms för, var redan klockan halv 2. Men det var det bästa för mig, jag var alldeles tillräckligt onykter och jag kände bara att mera så skulle bli för mycket. Jag blir störd och oredig och sen har jag bara världens värsta ångest dagen efter.
Så det kändes bra i går, trots att jag sov hela dagen och bara låg inne å kollade på filmer + friends och fresh prince.. Och åt kanelmandlar, gött ;)
Idag känner ajg mig fortfarande alldeles trög och sömnig men efter dagens pilates (ska bli underbart, har inte varit på läänge) och efter det ska jag försöka med en liten länk. Så kommer jag känna mig som en ny människa igen, det är lite konstigt men... :) Ikväll blir det sedan middag med mammsen och pappsen i Gölby. Det blir också riktigt nice, har inte sett dem på en vecka (förutom att pappa körde hem mig på nyårsnatten)


Såhär såg jag ut på nyår, jag var riktigt nöjd.. Håret tog typ 2 timmar och sen en del tid på sminkningen, men jag fick en massa komplimanger och då kan man väl inte klaga heller? Jag blev så jäkla glad :D Alla var så underbara och goa, det är någonting man verkligen behöver ibland, lite snälla ord och från såna som man inte förväntar det från.. :)

Jag har egentligen 1000 bilder från nyåret för jag ahde för en gångs skull bestämt mig för att ta med kameran och faktiskt använda dem. Får väl försöka kasta upp dem på facebook sen bara!

huäh, jag är fortfarande alldeles svullen och äcklig efter igår.. Min kropp reagerar verkligen inte bra på alkohol..

Inga kommentarer: