fredag 20 februari 2009

Action för hela slanten

För en stund sedan tog jag min första antibiotika,
men intressantare saker händer i filmen vi ser på för tillfället,
diehard 4.0.
Och kommentaren som jag får från min Sambo precis i denna sekund lyder "Du är världens sämsta filmtittare", vilket förmodligen stämmer men jag gör ju två saker på samma gång i allal fall. Speciellt när jag inte tränat så får jag ett behov av att göra flera saker samtidigt och hålla igång så mycket som möjligt, fast jag är så trött att jag kunde somna om jag satt fast ögonlocken.
Jag är så otroligt otroligt trött. Jag tror faktiskt jag går lite på övervarv för tillfället.

Tror nog inte det blir mera skrivet ikväll,
så jag önskar eder härmed en goder natt och en underbar morgondag fylld med ointressanta och orelevanta blogginlägg likt dessa.

Peace

Inga kommentarer: