lördag 14 februari 2009

alla hjärtans dag


så glad alla hjärtans dag får man väl säga :)

Började dagen med att stiga upp och baka muffins,
åt min valentine som låg i sängen fortfarande,
för en stund sedan väckte jag honom men färska muffins och kaffe på sängen..
Det var uppskattat och jag känner mig så glad närj ag kommer mig för att göra någonting sådant. :)

Annars har jag tänkt mig iväg till gymmet på BodyCombat, tror nog det blir av, har nämligen rätt bra med lust faktiskt. Och försöka köra några set mage & biceps så jag får ta min välförtjänta vilodag i morgon.

Ätardagen idag ja,
började med lite smaka på degen som blev "kvar" efter muffinsbaket,
jag kan berätta att degen var den godaste jag ätit (måste ju få vara nöjd;p) så jag undrar hur muffinsen smakade, men S sa att de var goda. Dock finns det ännu 10 kvar så det lär väl bli lite muffinsmåk. Annars får jag ser hur det blir,
är faktiskt inte så sugen ännu i alla fall. Men jag ska tillåta mig själv :)

Ha en underbart fin dag:)

1 kommentar:

Träningsglad sa...

Mysigt att ha någon att göra Valentin åt:D BodyCombat låter inte helelr dåligt!..

Ska försöka se om jag vågar ta mig mer till djupare snack.. Föresten jag tycker din blogg avpspeglar dig!.. Den e skit snygg!

Ha en mysig Alla hjärtans dag!

Kramar