onsdag 18 februari 2009

dagens första

Japp, vaknade av mig själv även halv 9 idag igen.
Det känns riktigt riktigt bra!

Drömde mängder av konstiga drömmar och sov ganska dåligt inatt bara,
men får väl sova till imorgon istället då.
Dock har jag världens svullnad under ögat på vänster öga,
det kändes konstigt och när jag såg mig i spegeln var jag alldeles svullen och röd,
inte vackert. Och jag undrar vad det kan bero på..
Som tur är finns det smink som kan dölja sånt, men får hoppas på att svullnaden går ner..

Idag tänkte jag försöka ta mig ut på en springtur,
egentligen lustar det väl inte sådär otroligt mycket eftersom det är lite väl kallt utanför. Men det brukar alltid vara värt det i slutändan.

Ska också jobba idag, 16-21, sedan sång. Kommer vara död efter det..
Men kanske vi hinner se på die hard 3an också, haha.
De är ju sjukt spännande filmer, jag har knappt något skinn kvar på mina tummar efter gårkvällen...

Inga kommentarer: