torsdag 26 februari 2009

Att veta eller attt inte veta

Det kunde bra vara en fråga..

Idag sitter jag och funderar på om det faktiskt vore så bra för mig att försöka träna redan idag, mina ögon var jättesvullna då jag steg upp och har en grym huvudverk. Det kanske skulle vara med en långpromenad men sen igen är jag inte så mycket för promenader, och jag vill verkligen träna. Så kanske får bli lite lätt i alla fall.
Skulle vilja fara på pilates men det hinner jag inte ikväll, det har blivit så tokiga tider. Får se lite hur jag gör, kanske hinner om jag försöker.
Ska i alla fall sola idag :)

Det är en sak som kunde vara skön att veta, vilket jag tror de flesta vet men jag har otroligt svårt att veta hur jag mår, fysiskt alltså.
Har jag feber märker jag det knappt före den stiger i höjden och om jag är sjuk på andra vis vet jag inte riktigt hur jag ska skilja det från att vara frisk.
Har säkert nämnt tidigare att jag sällan litar på min kropp också, och än mindre på mitt omdöme gällande min kropp. Jag tycker inte att andra är konstiga eller agerar fel när de ligger hemma istället för att träna, jag tycker de gör ett otroligt bra beslut. För det är och kan vara otroligt farligt!!!
Det är bara jag som har svårt att veta när det är dags att vila, och ännu värre när jag kan börja träna igen. Det låter kanske lite mystiskt men så är det för mig. Fast på något vis om det finns tvivel så brukar det vara så att det är bäst att låta bli :)

NU bara babblar jag på om en massa ointressanta saker igen, alltid.
ska bjuda på lite bra musik igen istället :o)

Här är en som jag personligen mycket lyssnar på här i dagarna


här är en riktigt bra träningslåt :)


Nu ska jag hoppa i duschen och försöka få igång den här dagen.
Jag är seeeg!

Inga kommentarer: