torsdag 12 februari 2009

worktime

japp, klockan ringde 07:30 men jag var uppe redan 07:00 och svansadeomkring, dock trodde jag då förstås att klockan var någonting kring 3-4 på natten, men icke.
Så det var bara att öppna ögonen och försöka vakna till, vilket jag också gjorde.
Nu sitter jag på Avancia och jobbar "för fullt". :) Lite imellan finns det lite dötid så att säga, har redan gjort lite saker för att förenkla när det kan bli stressigt eller eventuellt göra det lite lättare för någon annan. Ringt runt lite också, tagit hand om saker i förväg. Men nu finns det inte så mycket kvar att göra,
förutom att försöka "döda" tiden lite. Inte för att jag lider utan bara för att hellre göra någonting än att sitta och stirra ut i rymden.

Idag har jag grymt ont i benen, måste vila dem idag, så blir bara ordentlig styrjketräning och ingen cardio, benen behöver vila.. Verkligen. Tar ont bara att gå eller stå med, för den delen.

Hoppas på att inte drabbas av denna hemska magsjuka som alla tycks insjukna i nu i nätterna.. Det skulle verkligen inte vara roligt, plus att jag blir alldeles förstörd om jag får magsjuka.. Kan inte äta någonting på flera dagar.

Annars är det alla hjärtan´s dag i helgen så jag hoppas på att få spendera varje sekund med min underbara :) han var så underbart gullig i morse när han var helt yrvaken och förvirrad då jag skulle fara hemifrån :)
<3

Inga kommentarer: